Orice sistem de business management are până la urmă misiunea de a consolida datele introduse, în situații și rapoarte specifice. Cu cât acestea sunt mai bine gândite și ușor de exploatat, cu atât și deciziile ce se iau pe baza consultării lor sunt mai rapide.
În Sfera ERP în afară de rapoartele de tip integrat ce au maximum 2 nivele de detaliu, există și categoria de rapoarte extinse ce pot fi construite pe un număr teoretic nelimitat de nivele de detaliere. În destule cazuri nu este necesar, dar apar situații când de exemplu contexte complexe de vânzări pot fi consultate pe familii și subfamilii de articole, grupate ulterior pe categorii de clienți ca mai apoi să fie accesibila chiar informația de la nivelul tranzacțiilor de vânzare. Exemple pot fi multe și toate pot fi implementate fără probleme. Practic, limita este dată doar de nevoile reale ale afacerii și imaginația factorilor de decizie. Generatorul de rapoarte din Sfera ERP sigur răspunde la orice cerință bazată pe datele introduse în sistem.